torsdag den 10. marts 2011

En l.... dag på kysten

Tog igen på kysten d. 7-3. Denne gang ville jeg ned til Knudshoved. Det er en lang vandring på ca. 1 km. over lermarker, men naturen dernede er utrolig flot. Jeg tog både spinnestangen og fluestangen med mig. Det skulle vise sig at være en god ide.
Efter få kast med spinnestangen så spinnehjulet sådan ud:

Der var gået fulstændig kluder i det hele. Så det var jo godt jeg havde medbragt fluestangen.
Medens jeg sådan går og kaster med fluen, hører jeg et plask ved siden af mig. Spekulerer dog ikke mere på det. Da jeg efterfølgende oppe på land vil skifte flue, opdager jeg at min fine (og dyre) saks var borte. Det var den jeg havde hørt falde i vandet.




Efter nogle timers fiskeri, besluttede jeg at vende snuden hjemad. Dette skulle jo selvfølgelig foregå over markerne. Men når man sådan går på lermarker, resulterer det i at leret klistrer sig til støvlerne. Så da jeg endelig kom op til bilen havde jeg nogle ordentlige tunge "lerfødder".
Det er godt vi snart kan starte i åen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar