mandag den 14. marts 2011

Med juniorerne på Kalvø

Søndag d. 13-03-2011 er vi 2 voksne og 3 juniorer på fisketur til Kalvø. Jeg havde forventet at der var mange fiskere der, hvilket også stemte med virkeligheden.
Grunden til jeg valgte Kalvø er at inderfjorden er brak, og jeg håbede drengene kunne prøve at fange en havørred. Desværre var det kun mig der fangede en lille havørred, som Michael fik lov til fighte på fluestangen. Efter fotografering kom den ud i sit rette element igen.


Trods den manglende fangst gik drengene på med krum hals. Anders var  endda så heldig at tiltuske sig et stykke ostelagkage hos nogle af mine lystfiskerkolleger.

Efter frokost gik Anders Michael og jeg over på den anden side af øen. Der fandt Anders ud af at man skal  være varmt påklædt, når man går i vandet. Specielt fødderne kan blive kolde!


Desværre lykkedes det ikke for drengene at få en havørred på krogen. Der var dog et par stykker der fik et hug. Men op ville fisken ikke.


Her står Mike på en pynt og fisker!


I weekenden fra d. 18-03-2011 til 20-03-2011 skal vi en tur til Ærø med 6 drenge. Det glæder jeg mig meget til. Vi skal nok få det hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar