mandag den 4. marts 2013

Endelig forår!

Fredag d. 1. marts var jo den dag hvor foråret ifølge kalenderen skal starte.

Det gjorde det så sandelig også. Jeg sejler hver dag  med post til øen Barsø ude i lillebælt.
Vejret var utroligt smukt, og vandet var spejlblankt og glasklart.

Sejlturen som tager 15 min. hver vej, nød jeg i fulde drag ude på dækket.
Når man sådan står og skuer ud over det hele, kan det ikke undgås at man får fiskefeber.

Jeg tog et par billeder med min telefon. De er ikke så gode, men i skal nu ikke snydes for at få et af dem.

                                             foto fra Barsø ind mod fastlandet


D. 16. marts havde foreningen planlagt en tur til Barsø. Denne har vi flyttet til d. 6. april, da vandet stadigvæk er meget koldt.

Sidder lige nu og skriver med en voldsom forkølelese og feber. Men om alt går vel er jeg frisk igen til på onsdag. Såfremt vejeret er til det, så tager jeg ned til Knudshoved og fisker lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar