mandag den 18. marts 2013

Vinter igen!

Da var dog som s...... Så fik vi vinter igen. Stod idag op ca. 6:50. Da jeg gik ned efter avisen begyndte det at sne.
 Medens jeg sad ved morgenkaffen kom der 2 rådyr gående forbi hækken og ind i haven. Så jeg fik fat i kameraet og fik taget nogle billeder. Det ene rådyr spiste af vores efeu på volden. Det andet spiste til gengæld af knopperne på et træ. Det var knap så godt. Så bliver mor jo sur.

                                         Det er taget gennem vinduet, så kvaliteten er ikke den bedste.




For at få et bedre billede ville jeg snige mig ud af døren, og så tage et billede af dem.
Men idet jeg lukker døren op, står det ene rådyr kun 2 meter fra døren. Jeg skal ellers love for at det fik benene på nakken, og så blev det ikke til noget med de billeder.

Med ugens vejrudsigt tyder det på at det har lange udsigter med at tage på kysten. Desperationen og rastløsheden begynder langsomt at indfinde sig.  Denne vinter må da for f..... snart få en ende. Jeg er nok ikke den eneste lystfisker der har det på denne måde. Men hvor er det dog træls, at vinteren bare bliver ved og ved.
Vejret er jo ikke til andet en indendørssysler, så jeg tror jeg vil binde et par rørfluer til sæsonstart.
Da må vinteren være afløst af forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar