torsdag den 9. maj 2013

Familiedynasti?



Er Brede å ved at få et familiedynasti af laksefiskere?
 
Efter vi havde været på Barsø lørdag d. 4 maj, tog kent ud at fiske i Brede å tidligt søndag morgen.
Sørme om det ikke lykkedes ham at fange en laks omkring de 8 kilo.  Men ---- Der er jo altid et men. Sidste år fangede jeg en havøred på spinner. Da kaldte Kent mig for en farisær. Jeg er jo fluefisker.

Hvad skal jeg så kalde ham?

I skal dog ikke snydes for et billede af den flotte fisk. Vi kan jo alle begå fejl.
 
                                                   Her er den så. Hjertelig tillykke Kent

Kent var så kørt hjem til sønnen Patrick, som lå og sov (han var lidt tung i hovedet pga. af fest lørdag aften). Der havde han nærmest lagt laksen ned i sengen til Patrick. Det fik sønnen op af sengen.

Patrick ville ikke stå tilbage for sin far. Så i går aftes tog de til åen igen. Og så fangede Patrick en laks. Godt gået.

 
Her sidder han så, den stolte fanger
 
Så er det jo jeg spørger. Mon Kent vil til at fiske med flue igen? Eller er det kun orm nu?
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar